Sivut

maanantai 24. heinäkuuta 2017

"Kyllikki" kertoo kokemuksistaa XEE:ssä

Nimimerkin Kyllikki todistus on suoraan XEE-työn ytimessä. Siksi julkaisen tämän todistuksen iloiten ja sen enempää selittelemättä:

"Olen jo puolentoista kahden vuoden ajan ajatellut yhä enemmän evankeliointia. Olen elämäni aikana lukenut moniakin kirjoja evankelioinnista ja moni kirja on ollut tosi hyvä. Mutta toteutus on aina jäänyt vähän puolitiehen. Kirjatietoa on ollut, mutta aina ei ole ollut rohkeutta eikä taitoa, miten lähteä liikkeellä.

"XEE-kurssi poikkeaa juuri tässä mielessä muista kursseista koska siinä teoria sovelletaan heti käytäntöön.  Ensin annetaan tietoa miten evankelioida ja sitten otetaan se heti käyttöön. Moni kurssi jää vain kurssiksi,  koska siitä puuttuu käytäntö.

"Omasta mielestäni en ole mikään sanataituri ja minulle menee helposti jauhot suuhun jos juttukaveri on supliikkimiehiä  tai -naisia. Minä olen kokenut todella hyväksi ja helpottavaksi,  että olen voinut käyttää XEE:n tarjoamaa mallia ja tarinoita,  minkä pohjalta keskustelu käydään. En oikein itse luontevasti osaa aloittaa keskustelua hengellisistä asioista.

"Olin jo pidemmän aikaa kokenut tyytymättömyyttä siihen, miten vähän olen kertonut uskostani ja jakanut evankeliumia. Tämä kurssi on todella auttanut minua kertomaan evankeliumia ja olen kokenut suurta iloa joka kerta kun olemme olleet evankelioimassa!"