Sivut

keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

XEE auttoi Päiviä ymmärtämään Jumalan valmistaneen häntä evankeliumin työhön jo 20 vuotta.

Päivi uuden XEE-esittelyvideon kuvauksissa. 
Päivi on kokenut hienoja asioita XEE:n parissa. On parasta antaa Päiville itselleen puheenvuoro:

"Sain Jumalalta kehotuksen mennä XEE-kurssille heti kun kuulin siitä, vaikka en kunnolla tiennytkään mikä se on. Jälkeenpäin ajatellen voin sanoa, että kurssi täytti minun kaipaukseni. Olin Jumalalta rukoillut omaa paikkaa Jumalan palvelustyössä, enkä ollut onnistunut sitä löytämään.

"Heti ensimmäisellä käytännänharjoittelukerralla ymmärsin Jumalan valmistaneen minua on jo 20 vuotta tähän työhön. Olen tehnyt itsenäistä myyntityötä, jossa olen oppinut kohtaamaan ihmisiä. Tunsin suunnatonta riemua havaitessani tämän Jumalan antaman koulutuksen.

"Kurssin aikana sain kertoa uskostani useille ystävilleni. Oli innostavaa kun kerrottuani evankeliumin ystäväni miehelle hän oli suositellut meitä ystävälleen. Kohtasimme tämän ystävän ja iloksemme hän teki uskonratkaisun kertomamme pohjalta.

"XEE-kurssin päätösjuhlassa kerroimme pienryhmissä uskon perusasioista juhlaväelle. Ryhmääni sattui tulemaan henkilö, joka oli ensimmäistä kertaa seurakunnan tilaisuudessa. Tilanteen lopulla minulle nousi mieleen ajatus, että minun pitäisi kohdata hänet uudestaan. Yllätyksekseni tämä nainen oli ajatellut samoin. Vaihdoimme puhelinnumeroita.

"Vajaan vuorokauden kuluttua nainen laittoi minulle viestin ihmetellen miksi en ollut vielä ottanut yhteyttä. Ihmetellen naisen innokkuutta soitin välittömästi ja sovimme tapaamisen hänen ja hänen miesystävänsä kanssa seuraavalle päivälle. Tällä tapaamisella sain kertoa heille koko evankeliumin ja molemmat tekivät uskonratkaisunsa. Tämä oli hämmentävä ja todella riemullinen kokemus."

Vainiot ovat todella jo valjenneet. Tarvitsemme lisää työväkeä elopelloille. XEE varustaa kertomaan rohkeasti uskosta ja Jeesuksesta. Tule mukaan!